Αθλητικός όμιλος καλαθοσφαίρισης Φοιτητικός Φιλίας

Marketing Plan

Η χορηγία είναι ένα σπουδαίο κομμάτι των δημοσίων σχέσεων στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Δρα ως ένα πρόσθετο διαφημιστικό μέσο, αυξάνει την δημοσιότητα, βελτιώνει την εικόνα της επιχείρησης και παρακινεί στο εσωτερικό της επιχείρησης τους εργαζομένους. Εφαρμόζεται μια καλά μελετημένη πολιτική μάνατζμεντ και μάρκετινγκ, με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων αθλητικών υπηρεσιών. Επιδιωκόμενο επακόλουθο είναι το διαφημιστικό/χορηγικό ενδιαφέρον από εμπορικές επιχειρήσεις και οργανισμούς. Ενέργειες όπως η διαμόρφωση ενός αξιόλογου προγράμματος αγωνιστικών και εξωαγωνιστικών εκδηλώσεων, η συνεχής προσπάθεια σε επίπεδο του αγωνιστικού τμήματος για διακρίσεις και η τόνωση των μαζικών αθλητικών – πολιτιστικών εκδηλώσεων, αποτελούν παραμέτρους της πολιτικής αυτής.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, τα μέσα που διαμορφώνουν το «χορηγικό πακέτο» του Α.Ο.Κ  ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ  ΦΙΛΙΑΣ είναι ότι ο Χορηγός μπορεί να εξετάσει τις δυνατότητες Χορηγικού Προγράμματος και να αναπτύξει ιδέες για τη δική του διαφημιστική στρατηγική, διαλέγοντας ανάμεσα σε ήδη υπάρχοντα Χορηγικά Προγράμματα.